TGCS Self Checkout System 7

Toshiba Global Commerce Solutions (TGCS) Self Checkout System 7 on Toshiba uue põlvkonna iseteeninduskassa.

Self Checkout System 7 on perfektne lahendus kaupmeestele, kes soovivad enda kauplustesse kiireid, võimsaid ja paindlikke iseteeninduskassasid. Toshiba iseteeninduskassad on väga kasutajasõbralikud, pakkudes lihtsat ja arusaadavat protsessi, millega ei jää hätta ükski poe külastaja.

TGCS Self Checkout System 7-l on kolm erinevat vormi: kaardi- ja sularahamaksete võimalusega kassa, ainult kaardimakse võimalusega kassa ja kioski vormis kassa.

Küsi pakkumist

Kirjeldus

Toshiba Global Commerce Solutions (TGCS) loodud Self Checkout System 7 iseteeninduskassad on mõeldud rahuldamaks kliendi üha kasvavaid nõudeid teeninduse kiirusele ja mugavusele. 

TGCS iseteeninduskassad kasutavad uudset tarkvara CHEC, mis erineb konkurentide lahendustest enda paindlikkuse ja parema halduse poolest. CHEC tarkvara on arhidektuurilisel omalaadne, toetades lihtsat, kiiret ja töökindlat integratsiooni kassasüsteemidega ja tagades kontrolli iseteeninduse üle.

TGCS iseteeninduskassa on kavandatud nii, et kasutaja ei peaks tegema ostu sooritamiseks ühtegi üleliigset liigutust.

Iseteeninduslahendused on ideaalsed jaekaubandusega tegelevatele ettevõtetele, kus on kõrge protsent väikeste ja keskmiste suurustega ostukorve ning kus on piiratud suurusega teenindusala. Parima lõpptulemuse saavutamiseks on võimalik erinevaid mudeleid kombineerida ning paigaldada nii teenindussaali kui ka erinevatesse osakondadesse. Kõik mudelid on saadaval parema- ja vasakukäelistena, mis võimaldavad optimaalse paigutuse.

Toshiba Global Commerce Solution (TGCS) on maailma juhtiv jaekaubanduse kassa- ja müügisüsteemide tarkvara ja riistvara tootja. Koostöö Nixoriga algas 2008. aastast.

Iseteeninduskassa lisaväärtused

Suurendab kaupmehe käivet

Uuringud näitavad, et kliendid valivad iseteeninduskassaga kaupluse, et ostutoimingud oleks kiiremad ning ka teatud kaupade ostud oleksid personaalsed. See toob kaupmehele rohkem kliente ja tõstab käivet.

Abi ja tagasiside andev audiosüsteem

Süsteem aitab kliendil lahendada ostuprotsessil tekkinud küsimusi lihtsalt ja kiirelt – mitmekeelsus süsteemi kasutamisel nii ekraanil, kui ka helis tagab personaalsema klienditeeninduse

Optimaalne lahendus

TGCS iseteeninduskassade lahendus on paindlik ja mitmeti konfigureeritav, mis annab kaupmehele võimaluse valida just õige mudel ning lahendus, et toetada kaupluse kontseptsiooni

Kiirendab klienditeenindust.

Iseteeninduskassade lisamisega on samal pinnal kasutusel rohkem kassasid, mis aitavad ostude tipptunnil vähendada järjekordi ja kiirendada kliendil kaupade eest tasumise protsessi. Lisaks on kasutusel tarkvara, mis on lihtne ja kasutajasõbralik.

Optimeerib tööjõu kasutamist

Iga toote skaneerimisel ja ostu arveldamisel iseteeninduskassas võidab kaupmees tööjõukulus, mis kulub tavapäraselt kassiiril nende toodete ja tegevuste käsitlemiseks. Klienditeenindaja mobiilne terminal (PDA) tagab kiire abi ning kontrolli ostusoorituste üle. Mobiilse terminali abil on võimalik monitoorida mitut iseteeninduskassat korraga ning see vähendab kliendi assisteerimisele kuluvat aega.

Mudelid

Sularaha- ja kaardimakse võimalusega iseteeninduskassa

Ainult kaardimakse võimalusega iseteeninduskassa

Kioski stiilis iseteeninduskassa