Uus makselahendus võimaldab juhtida kõiki funktsioone ühest seadmest

Innovatiivne Androidil põhinev Valina makseterminal võimaldab lisaks kaardimaksetele hallata ka müügiprotsessi

Siiani on makseterminalid olnud reeglina vaid maksete käitlemise rollis ning muid lisarakendusi spetsiaalse graafilise kasutajaliidesega traditsioonilistesse terminalidesse paigaldada ei saa. Eelmisel aastal paigaldas Nixor koostöös AQUA pesulatega Tallinnas Astangul asuvasse autode isepesulasse Worldline uue põlvkonna makseterminali VALINA.

Süsteem juhib kõiki funktsioone ühest seadmest

Kui AQUA autopesulasse oleks paigaldatud traditsiooniline lahendus, siis oleks see lisaks kaardimakseterminalile nõudnud ka eraldiseisvat süsteemi müügiprotsessi juhtimiseks. VALINA terminaliga on võimalik ühendada kogu pesula süsteem ning juhtida kõiki funktsioone ühest seadmest.

AQUA pesulate jaoks arendas Nixor VALINA-le spetsiaalse graafilise kasutajaliidese ning ühendas selle autopesula süsteemiga, mis võimaldab pesula klientidel kogu valiku-, ostu- ja makseprotsessi läbida makseterminali puuteekraanil. 

Kasutajasõbralik liides võimaldab klientidel valida endale sobiva keele, pesuboksi, milles pesu alustada soovitakse, summa, mille eest autot pestakse, ning seejärel teostada kaardi- või viipemakse. Kogu protsess on võimalik läbida vaid üksikute vajutustega, võttes aega vähem kui 10 sekundit.

Terminal põhineb Androidil

Nixori poolt turule toodud VALINA kaardimakseterminali võimalusi tutvustab lähemalt ettevõtte makselahenduste tootejuht Sander Ots. Tema sõnul pöördub üha enam kliente nende poole küsimustega, mis puudutavad Worldline VALINA terminali ja selle integratsiooni võimalusi erinevate süsteemidega.

Terminal põhineb Androidi platvormil, mille tõttu on terminali isikupärastamine Sander Otsa sõnul suhteliselt laiapõhjaline, võimaldades seadistada seadmesse lisaks maksetarkvarale ka teisi ärirakendusi. Samas toonitab Ots, et teatud nüanssidega tuleb siiski arvestada. “Tegemist on siiski PCI nõuetele vastava seadmega ja mõned funktsioonid on turvakaalutlustel kinni keeratud,” räägib ta.

“Elame ajal, mil sularahatehingute arv kahaneb iga päevaga,” selgitab Ots klientide kasvavat soovi kasutada üha enam elektroonilisi maksevahendeid. Sealjuures tuntakse eriti suurt huvi iseteeninduslike lahenduste vastu, mistõttu liigub järjest rohkem kaupmehi iseteeninduskioskite suunas. “VALINA on ideaalne valik kiiretele ja igapäevastele tehingutele, kus puudub teenindaja,” lisab ta.

Samal ajal nii minikassa kui kaardimakseterminal

Nixori makselahenduste tootejuhi Sander Otsa sõnul loob uus makseterminal võrreldes eelnevate põlvkondade terminalidega rohkelt uusi võimalusi liidestuste loomiseks erinevate tehnoloogiatega. 

“Iga selline pilootprojekt on väljakutseterohke ja nõuab põhjalikku analüüsi,” märkis Ots. Tema sõnul tuleb siin tohutuks kasuks Nixori lai kogemustepagas innovaatiliste ja kasutajasõbralike lahenduste väljatöötamisel. “Just nendega teadmistega, kindla eesmärgi ja koostöös meie partneritega suutsime AQUA autopesulatele tuua ootuspärase lahenduse,” lisab ta.

“Seade on komplektne ehk samal ajal on see nii minikassa kui ka kaardimakseterminal,” selgitab Sander Ots. Tema sõnul annab see võimaluse luua kiire ja kliendikohase ülesehitusega toote samal ajal kulusid kokkuhoides. “Nii saab tooteid või teenuseid müüa vaid mõne liigutusega ning ilma teenindajata,” märgib Nixori makselahenduste tootejuht. 

Lisaks autopesulatele on VALINA terminali kasutatud joogi-, mängu- ja pakiautomaatide juures. “Oleme välja töötanud standardlahendused, mille abil saame klientidele pakkuda valmis tooteid,” lisab Ots.

Nixori 30 aastat innovatsiooni
Eesti esimesest müügiarvestust pidavast kassasüsteemist iseostlemisteenuseni