Iseteenindus
Iseostlemine ja iseteeninduskassad - mis on nende erinevus?
Iseostlemine (Self-scanning)
Iseostlemine on iseteeninduse vorm, kus klient registreerib enda kaubad müügisaalis liikudes ja tasub isemaksekassas (SPS – Self-Payment Station), vahetult enne müügisaalist lahkumist.
Iseostlemisel kasutatakse tavaliselt spetsiaalselt selleks disainitud käsiterminale, kuid kliendil on võimalik kasutada ka oma isiklikku mobiiltelefoni.
Iseteeninduskassad (Self-check out)
Iseteeninduskassa mõiste tuleneb inglisekeelsest väljendist „Self-Checkout“ (SCO). SCO tähistab sellist iseteeninduse vormi, kus klient registreerib enda kaubad ja tasub samas kohas, vahetult enne müügisaalist lahkumist.
Mitut iseteeninduslahendust kasutusele võttes ja neid kombineerides on võimalik luua mitmekülgne ostukeskkond, mis võimaldab kiirendada müügiprotsesse ja optimeerida tööjõukulusid ning kus iga kliendisegment saab valida sobivaima teenindusmudeli.
Iseteeninduse riistvara
Datalogic Joya
Ostupuldid
Toshiba System 7
Iseteeninduse süsteemid
Toshiba Hybrid X Kiosk
Iseteeninduskiosk
Iseteeninduse tarkvara
NexuSCO
Universaalne iseteeninduskassa tarkvara erinevatele ärivajadustele. Kasutatav nii kioskina kui ka ilma turvakaaluta, samuti hübriidlahendusena mida kasutab nii klient kui kassiir.
Seotud tooted
NexuSCO Kiosk
NexuSCO Lite
NexuSCO Multiuser
NexuRA
NexuSEC
NexuSPS
Iseostlemislahenduste maksekassa, mida on laiendatud versioonis võimalik kasutada ka iseteeninduskassana.
Seotud tooted
NexuSPS Scan
NexuRA
NexuSEC
Nexu Mobile
Mobiilirakendus, mis võimaldab nutitelefoniga iseostlemist, mobiilseid makseid, ostunimekirjade ja püsitellimuste koostamist, kampaaniate ja kupongide haldust ning loomulikult kasutada kliendikaarti mobiilis.
Shopevolution
Shopevolution on Datalogicu poolt arendatud iseostlemise tarkvara, mis võimaldab klientidel müügisaalis ostupuldiga tooteid skaneerida, muutes seeläbi ostuprotsessi kiiremaks ja efektiivsemaks.